8 652 30 200
Amžius: 8+ m.
Prekės ženklas: EASTCOLIGHT
Spalva: Black

Apie prekę

• Prekės ženklo ,,Eastcolight'' astronominis teleskopas.
  • Ugdomasis teleskopas puikiai tiks astronomija besidomintiems vaikams ir suaugusiems.
  • Galia: 75/ 375.
  • Objektyvo skersmuo: 50 mm.
  • Su aliuminio trikoju (115 cm).
  • Svoris: 2,3 kg.
EASTCOLIGHT

EASTCOLIGHT yra EASTCO GROUP narė, susikūrusi 1991-iais. Įmonė yra gerai žinoma globaliame sektoriuje ir aktyvi pasaulinių pirkimų mugių dalyvė. Eastcolight siūlomas teleskopas, mikroskopas, metalo detektorius bus puikūs žaislai mažam atradėjui ar atradėjai.

Kokybiškų žaislų nebus per daug! Žaislų pagalba mažieji susipažįsta su pasauliu, gerina smulkiąją motoriką, lavina vaizduotę. O juk kokia vaikystė be saldžių fantazijų pasaulio? Džiaugiamės, kad apsilankėte Toycity parduotuvėje – čia jums padėsime išsirinkti geriausią žaislą. Mūsų asortimente rasite šimtus populiarių prekės ženklų, tarp jų – ir EASTCOLIGHT. Rinkitės atsižvelgdami į vaiko amžių, polinkius ir norus – taip sukursite tikrą šventę gavus naują žaisliuką. Žaislas EASTCOLIGHT astronominis teleskopas Galaxy Tracker su aluminiu trikoju, 375 galingumas, 50mm, 32015 išties vertas dėmesio, užpildys vaiko laisvalaikį prasmingomis ir smagiomis akimirkomis. Visad stengiamės, kad siūloma kaina būtų konkurencinga. Ją taikome ir žaislui EASTCOLIGHT astronominis teleskopas Galaxy Tracker su aluminiu trikoju, 375 galingumas, 50mm, 32015. O mūsų elektroninėje parduotuvėje reguliariai galite rasti puikių pasiūlymų. Linkime žaislų įvairovėje sėkmingai išsirinkti tą, kuris pradžiugins mažąjį labiausiai!
Pateikiamos prekės nuotraukos yra skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Originalių produktų spalvos, funkcijos, užrašai ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje. Taip pat nuotraukoje pateikiama prekės komplektacija gali neatitikti realios prekės komplektacijos. Todėl prašome vadovautis aprašyme pateikiama informacija. Kilus klausimams, laukiame Jūsų kreipimosi el. paštu [email protected] Pastebėjus aprašymo klaidų prašome mus informuoti.

Kodas: 4050201-0173
Barkodas: 4893669320154
109,00 €
-25% kūrybiniams rinkiniams
Nuolaida prisitaikys prekę įsidėjus į krepšelį.
Kaina galioja tik perkant internetu.
Prekių kiekis ribotas
Galioja iki 2021-10-18
Pristatymas
Nemokamas. Pristatymas
Nemokamas pristatymas perkant už 60 eur ir daugiau.
Atsiėmimas
Atsiėmimas Parduotuvėje
Greitas atsiėmimas mūsų ir partnerių parduotuvėse.
Pristatymas Atsiėmimas