8 652 30 200
459,00 EU
Amžius: 8+ m.
Prekės ženklas: EASTCOLIGHT

Apie prekę

● Šis teleskopas bus puiki dovana jauniesiems astronomams, astronautams ir visiems kitiems žvaigždžių mėgėjams. Su šiuo aukštos kokybės teleskopu bus žengtas pirmas žingsnis į astronomijos pasaulį, pirmasis „pasivaikščiojimas“ po žvaigždes ir Mėnulio kraterius bus nepamirštamas.

● Objektyvo skersmuo: 30 mm.

● Židinio nuotolis 400 mm.

● Okuliarai: 20 mm ir 4 mm.

● Be teleskopo dėžėje taip pat rasite diagonalinį veidrodį, objektyvo dangtelį, objektyvo lęšius, šviesos lęšio gaubtą, trikojį, fokusavimo vamzdį, okuliarus ir okuliaro dangtelį.

EASTCOLIGHT

EASTCOLIGHT yra EASTCO GROUP narė, susikūrusi 1991-iais. Įmonė yra gerai žinoma globaliame sektoriuje ir aktyvi pasaulinių pirkimų mugių dalyvė. Eastcolight siūlomas teleskopas, mikroskopas, metalo detektorius bus puikūs žaislai mažam atradėjui ar atradėjai.

Kokybiškų žaislų nebus per daug! Žaislų pagalba mažieji susipažįsta su pasauliu, gerina smulkiąją motoriką, lavina vaizduotę. O juk kokia vaikystė be saldžių fantazijų pasaulio? Džiaugiamės, kad apsilankėte Toycity parduotuvėje – čia jums padėsime išsirinkti geriausią žaislą. Mūsų asortimente rasite šimtus populiarių prekės ženklų, tarp jų – ir EASTCOLIGHT. Rinkitės atsižvelgdami į vaiko amžių, polinkius ir norus – taip sukursite tikrą šventę gavus naują žaisliuką. Žaislas EASTCOLIGHT teleskopas su veidrodžiu ir trikoju, 32001 išties vertas dėmesio, užpildys vaiko laisvalaikį prasmingomis ir smagiomis akimirkomis. Visad stengiamės, kad siūloma kaina būtų konkurencinga. Ją taikome ir žaislui EASTCOLIGHT teleskopas su veidrodžiu ir trikoju, 32001. O mūsų elektroninėje parduotuvėje reguliariai galite rasti puikių pasiūlymų. Linkime žaislų įvairovėje sėkmingai išsirinkti tą, kuris pradžiugins mažąjį labiausiai!
Pateikiamos prekės nuotraukos yra skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Originalių produktų spalvos, funkcijos, užrašai ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje. Taip pat nuotraukoje pateikiama prekės komplektacija gali neatitikti realios prekės komplektacijos. Todėl prašome vadovautis aprašyme pateikiama informacija. Kilus klausimams, laukiame Jūsų kreipimosi el. paštu info@babycity.lt Pastebėjus aprašymo klaidų prašome mus informuoti.

EASTCOLIGHT teleskopas su veidrodžiu ir trikoju, 32001

Kodas: 4050201-0136
Barkodas: 4893669320017
38,49 €
-20% žaislams
Nuolaida prisitaikys prekę įsidėjus į krepšelį.
Kaina galioja tik perkant internetu.
Prekių kiekis ribotas
Galioja iki 2021-09-27
Pristatymas
Nemokamas. Pristatymas
Nemokamas pristatymas perkant už 60 eur ir daugiau.
Atsiėmimas
Atsiėmimas Parduotuvėje
Greitas atsiėmimas mūsų ir partnerių parduotuvėse.
Pristatymas Atsiėmimas